Noderīga informācija? Dalies ar draugiem!
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter

11Uztura plāns svara zaudēšanai – garantēti rezultāti jau nedēļas laikā, sākot ar pirmo uztura plāna ievērošanas dienu!

Uztura plānā nav iekļauti dzīvnieku izcelsmes produkti – dzīvosim veselīgi bez piena produktiem, olām, gaļas, zivīm!

Ne vienmēr pludmales sezona ir motivācija sākt veselīgāk ēst un dzīvot, citreiz tieši dzīvē nozīmīgi notikumi ir atspēriens kaut kam jaunam – piemēram, jaunu mērķu nospraušanai, kas varētu būt svara zaudēšana. Vasara, dzimšanas dienas, kāzas – ne tikai savējās, bet varbūt labākās draudzenes vai brāļa/māsas kāzas – un ir jāielien taču pašā šaurākajā kleitā! Nav jāievēro drastiskas diētas no kurām to vien gribas, kā ēst un ēst un pēc diētas beigām esam izsalkušas kā vilki un metamies klāt neveselīgiem našķiem un pārstrādātiem produktiem! Garantēju, ka ievērojot šāda tipa negribētos teikt diētu, bet veselīgu uztura plānu, zaudēsiet svaru lēnām, bet noturīgi.

Individuāli apreķināts uztura plāns ir aprēķināts tā, lai tiktu uzņemti maksimāli daudz dažādi vitamīni un minerālvielas, pietiekamā daudzumā olbaltumvielas, tauki un ogļhidrāti!

Papildus piedāvāju treniņa plānu iesācējiem, kuru var izpildīt mājas apstākļos, izmantojot savu ķermeņa svaru – nav nepieciešams sporta zāles aprīkojums un inventārs!

Sievietei, kura sver vidēji 65- 70 kg ievērojot šādu uztura plānu ir iespējams zaudēt vismaz 3-4 kg nedēļā!

Raksti, ja vēlies saņemt uztura plānu:

sintija@mansfitness.lv

+ saņemsi iespēju ar mani konsultēties 24/7

+ saņemsi vienu Skype zvanu – konsultāciju

+ ir iespēja iegūt vienu dziļās muskulatūras treniņu Skype online

Noderīga informācija? Dalies ar draugiem!
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter