1-mansfitness

Veselīgs uztura plāns svara zaudēšanai

44

Veselīgs uztura plāns, kas palīdzēs samazināt ķermeņa svaru, vienlaicīgi uzņemot nepieciešamās uzturvielas un vitamīnus ar uzturu, ēdot dažādus produktus.

Uztura plāns ir pilnībā balstīts uz augu bāzes – tātad, netiek izmantoti dzīvnieku izcelsmes produkti, un uzturā netiek lietoti pārstrādāti produkti. (more…)

20161105_080047

Griķu pārslu putra ar smiltsērkšķiem

0

Griķu pārslu putra ar smiltsērkšķiem būs lielisks enerģijas un vitamīnu lādiņš rītam! Ieteicamas brokastis arī pirms treniņa.

Smiltsērkšķi ir jālieto jo īpaši rudens un ziemas periodā, jo satur daudz vitamīnus, īpaši C vitamīnu un uzlabo imunitāti. (more…)

vegana-zupa

Vegānais borščs

0

Vegānais borščs ir sātīga zupa, bet patiesībā sātīgs nenozīmē kalorizēts. Šī vegānā zupa – borščs ir ar zemu kaloriju saturu, jo tās sastāvā nav dzīvnieku izcelsmes produkti, kas var dot papildus kalorijas un dzīvnieku izcelsmes taukus. (more…)

1buklets

Dziļā muskulatūra-vingrojumu programma

131

Dziļās muskulatūras vingrojumu programma paredzēta ikvienam cilvēkam jebkurā vecumā. Lieliski derēs gan sportistiem, lai stiprinātu dziļos, iekšējos muskuļus, gan tiem, kuri nemaz vai sen nav vingrojuši. (more…)

aboli-veganiem

Ātrais ābolu našķis

0

Nāk rudens un ir pieejami pirmie, pašmāju āboli. Tāpēc ir jāizmanto šis brīnišķīgais un veselīgais auglis!

Ābolu sastāvā ir tik daudz cilvēka veselībai vērtīgo vielu kā reti kurā auglī! Ābolu uzskata par diētisku augli, protams, atkarībā no šķirnes. Tāpēc nolēmu pagatavot gardu našķi no āboliem un Vairāk

kazenes-smutijs

Mazkaloriju kazeņu smūtijs

2

Mazkaloriju kazeņu smūtijs būs ideāls pēc treniņa, jo satur gan ogļhidrātus, gan olbaltumvielas!

Protams, ka arī kazenes, līdzīgi kā citas ogas satur daudz minerālvielas un vitamīnus – A, E, K u.c. (more…)

tofu-spinati

Tofu – spinātu kultenis

2

Tofu spinātu kultenis – veselīgais, veģetāro olbaltumvielu kultenis.

Tofu sieru gatavo no sojas pupiņām, tam nav izteiktas garšas, tāpēc tas ir lielisks papildinājums jebkuram ēdienam. (more…)

kabacu

Kabaču kokteilis pēc treniņa

0

Kabaču kokteilis pēc treniņa – vēl viena kokteiļu variācija. Šoreiz izmantojam sezonas dārzeņus – mazkalorizētos kabačus. (more…)

brunie-risi-putra

Brokastu rīsu putra enerģijai

0

Brokastu rīsu putra enerģijai, pagatavota iepriekšējā vakarā būs īsts laika ietaupījums aizņemtajiem cilvēkiem no rīta. Izņemam ārā no ledusskapja un ēdam!

Brokastu rīsu putrai iesaku izvelēties brūnos rīsus. (more…)

women-chest-excersize

Vingrinājumi krūšu pacelšanai

2

Vingrinājumi krūšu pacelšanai- iekļauj tos savā treniņu programmā un rezultātā iegūsti stingru, izteiktu krūšu muskulatūru, kas vizuāli var spēt palielināt krūtis.

Ne jau krūtis pašas par sevi kļūs lielākas – triks ir vingrinājumos, kas izolē krūšu muskulatūru un tieši apakšējo krūšu muskulatūras daļu, kuru ar vingrinājumu palīdzību var Vairāk

Uz augšu