Tofu – šokolādes pudiņš

0

Tofu – šokolādes pudiņš – laba izvēle kā brokastīs, tā vēlā pēcpusdienā, ja vien kārojas ko saldu, sātīgu un, protams, veselīgu. (more…)

Tofu – rīsu pudiņš

0

Tofu – rīsu pudiņš ar kokosriekstu skaidiņām un mandarīniem ir laba brokastu vai desertu izvēle. Bagātīgs gan olbaltumvielu, gan ogļhidrātu ziņā! Maz sastāvdaļas un vienkārsi pagatavojams. (more…)

Dārzeņu prosas plāceņi-burgeri

0

Dārzeņu prosas plāceņi-burgeri- ekonomiski un diētiski. Zaļais, veselīgais burgeris bez maizes.Var ēst arī kā piedevu salātiem, pākšaugiem. (more…)

Pelēkie zirņi ar sīpoliem

0

Pelēkie zirņi ar sīpoliem, ticiet vai nē, bet garšas ziņā patiešām spēs aizvietot zirņus, kurus standartā cilvēki gatavo Ziemassvētkos ar speķi. Kas šajā receptē tik maģisks? (more…)

Raw šokolādes trifeles

0

Raw šokolādes trifeles jeb konfektes – majās gatavotās trifeles bez baltā cukura un hidrogenētiem taukiem. Veselīgs našķis svētku laikā, turklāt ar dažādām garšām! (more…)

Raw sniega bumbiņas jeb Rafaello

2

Raw sniega bumbiņas jeb Rafaello-pagatavotas no kokosriekstu skaidiņām un tikai uz augu bāzes, bez baltā cukura un figūrai draudzīgas! (more…)

Apelsīnu – dzērveņu mafini

0

Apelsīnu – dzērveņu mafini ar dzērveņu gabaliņiem un interesantu garšu un smaržu, kas atgādina par Ziemassvētkiem.

Beidzamā laikā ļoti patīk uzsvērt receptes bez cukura un baltajiem miltiem, tad nu lūk – vēl viens saldais brīnus šoreiz mafinu formā. (more…)

Sulīgais ābolu pīrāgs

0

Sulīgais ābolu pīrāgs – salds un veselīgs bez pievienota cukura un baltajiem miltiem. Bezgrēka pīrāgs pēcpusdienai.

Ābolu sezonā maksimāli izmantojam ābolus visdažādākajās receptēs, bet visbiežāk – tieši saldajos ēdienos. (more…)

Veselīgais ābolu pīrāgs bez cukura un baltajiem miltiem

0

Veselīgais ābolu pīrāgs bez cukura un baltajiem miltiem – ideāla alternatīva svētku galdam, ja domajam par veselību un figūru. Cukurs var glābt teju vai katru ēdienu, bet pagatavot kaut ko saldu un garšīgu bez tā var šķist neiespējami. (more…)

Saldais un veselīgais ķirbju pīrāgs

0

Saldais un veselīgais ķirbju pīrāgs bez cukura un baltajiem miltiem, jo saldums nāk no banāniem un datelēm, bet balto kviesu miltu vietā es izmantoju samaltas auzu pārslas. Mazkaloriju saldais pīrāgs, kas svētkos vai brīvdienās spēs iepriecināt ikvienu! (more…)

Uz augšu