Turmerika (kurkuma) latte

0

Kā pagatavot super veselīgo pretiekaisuma dzērienu – garšīgo turmerika (ko sauc arī par kurkumu) latti? Nav jāiegādājas speciālo garšvielu maisījumu, to var mājās pagatavot arī pats, ja vien ir visas nepieciešamās garšvielas. (more…)

Saldie tofu plāceņi

0

Saldie tofu plāceņi ar ķirbju proteīnu un rozīnēm – lieliska maltīte pēc treniņa – bagātīga maltīte ar olbaltumvielām! Tās sastāvā ir tofu, kas plāceņiem dos biezpienveidīgu struktūru garšu. Šoreiz zlēmu pagatvot saldo plāceņu versiju. (more…)

Kokteilis ar hurmu pēc treniņa

0

Kokteilis ar hurmu pēc treniņa būs garšīga un veselīga maltīte pēc labi padarīta darbiņa (treniņa) :). Ja ierastais banāns ir jau apnicis, varam to aizvietot ar hurmu, jo sezona ir sākusies un veikalu plauktos šis saldais auglis ir jau pieejams.

Kaloriju ziņā patiesībā diezgan līdzīgs banānam – 100 grami Vairāk

Baltās pupiņas ar hurmu

0

Baltās pupiņas ar hurmu – šoreiz pupiņas saldajā versijā. Šīs sezonas top auglis – hurma. Izlēmu pagatavot dažādas ēdienu versijas, izmantojot šo augli un tapēc beidzamās receptes tieši par godu hurmai. (more…)

Veselīgie griķu salāti

0

Veselīgie griķu salāti ir pavisam vienkārši pagatavojami! Reti kad ir dzirdēts, ka no griķiem kāds gatavo salātus – šķitīs dīvaina kombinācija? Bet kāpēc ne?! (more…)

Balto pupiņu salāti ar avokado

0

Balto pupiņu salāti ar avokado – vienkārši salāti, bagātīgi ar augu izcelsmes olbaltumvielām!

Salātus varam ēst vai nu atsevišķi, vai arī kā piedevu klāt, piemēram, vārītiem brūnajiem rīsiem.  (more…)

Veselīgs uztura plāns svara zaudēšanai

62

Veselīgs uztura plāns, kas palīdzēs samazināt ķermeņa svaru, vienlaicīgi uzņemot nepieciešamās uzturvielas un vitamīnus ar uzturu, ēdot dažādus produktus.

Uztura plāns ir pilnībā balstīts uz augu bāzes – tātad, netiek izmantoti dzīvnieku izcelsmes produkti, un uzturā netiek lietoti pārstrādāti produkti. (more…)

Griķu pārslu putra ar smiltsērkšķiem

0

Griķu pārslu putra ar smiltsērkšķiem būs lielisks enerģijas un vitamīnu lādiņš rītam! Ieteicamas brokastis arī pirms treniņa.

Smiltsērkšķi ir jālieto jo īpaši rudens un ziemas periodā, jo satur daudz vitamīnus, īpaši C vitamīnu un uzlabo imunitāti. (more…)

Čili ar triju veidu pupiņām

0

Čili ar triju veidu pupiņām ir daudzveidīgi izmantojams ēdiens, jo to var vienmēr baudīt kopā ar graudaugiem vai salātiem.

Niesaku uzturā lietot jau gatavās, bundžiņās nopērkamās pupiņas un zirņus – vislabāk iegādāties tos sausā veidā un iemērcēt uz nakti nepieciešamo daudzumu. (more…)

Vegānais borščs

0

Vegānais borščs ir sātīga zupa, bet patiesībā sātīgs nenozīmē kalorizēts. Šī vegānā zupa – borščs ir ar zemu kaloriju saturu, jo tās sastāvā nav dzīvnieku izcelsmes produkti, kas var dot papildus kalorijas un dzīvnieku izcelsmes taukus. (more…)

Uz augšu